2012. december 1., szombat

Decemberi kihívás - 1. Hópehely

Elérkezett ez a nap is, már nagyon vártam: végre indul a karácsonyi kihívás!!! Lakkfan, illetve Aggie és Edina kihívásának is nekiugrom, aztán majd meglátjuk, mennyit bírok belőle teljesíteni. :)
A mai nap a Hópehely nevet kapta, én nem túl fantáziadúsan pár hópelyhet rajzoltam a körmömre, illetve alapként egy kis havat is. :)


Az alap China Glaze Blue Bells Ring, a hó CG Glistening Snow. A hópelyheket ecsettel és a Miss Sporty Et Voilá Nail Tip Whitenerrel rajzoltam, pontozóval pár fehér és ezüst (Essence Hide Bella Hide) pötty, fedőlakk és kész is. :) 

Hópelyhek nélkül



További szép napot Nektek! :)




22 megjegyzés:

  1. Szuper jó lett! =) Annyira szép körmeid vannak. =)

    VálaszTörlés
  2. Mindkét verzió tetszik! :) Nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ebben a napsütéses időben nekem a hópehely nélküli egyelőre jobban bejön :)

      Törlés
  3. Olyan ügyes vagy,bárcsak lenne kézügyességem de képtelen vagyok a picike körmeimre bármilyen mintát is rajzolni:S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! A "miért vagy hálás?" listám elején ott szerepelnek a hosszú körmeim, de hidd el, hogy a kicsikből is ki lehet hozni jó dolgokat, például alkalmasabbak a teljes köröm nyomdázásra! :) (És kevesebb lakk fogy körömfestéskor... :D)

      Törlés
  4. nagyon szép lett!!

    VálaszTörlés
  5. imádom! Le is mentettem, hátha majd, ha esni fog az hó, csinálok majd egy ilyen félét! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. óó, köszönöm, ez aztán tényleg dicséret, remélem megmutatod majd a tiédet! :)

      Törlés
  6. Nagyon-nagyon szép lett! Nagyon tetszik a stílusod :))

    VálaszTörlés