2012. december 15., szombat

Karácsonyi kihívás - 4. Inspiráció

Egy kicsit megkésve, de megmutatom a tegnapi kihívásra készített körmeimet. Az inspiráció nekem nem zene és nem film volt, hanem egy manikűr. :)



Az alap Catrice My Café au Lait At Notre-Dame, a zöld csillám China Glaze Winter Holly, a piros-arany pedig China Glaze Pure Joy.


Az inspiráló manikűr pedig: 

http://www.the-nail-network.com/2012/12/party-hearty-glitter-gradient-nail-art.html
Gyönyörűek a színei, az a fehér tényleg csodás, sajnos nem találtam ilyesmit, ha valakinek van ötlete, örülnék, ha megosztaná velem!

Egy kicsit sűrű most az életem és alig tudom utolérni magam, de próbálom teljesíteni a feladatok, ami nem biztos, hogy sikerülni fog. De most muszáj egy kicsit teljesítenem máshol is, remélem megértitek. :)
A másik dolog, hogy LETÖRT a körmöm! Nagyon durván tényleg, úgyhogy most körömformát kell váltanom, és nem kis idő lesz, mire megszeretem és rájövök, milyen festés passzol hozzájuk. De karácsonyig biztos nem jön helyre. :(



11 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a köröm, nekem is tetszik ez az inspirációs kép. :)
    Nagyon sajnálom a körmödet...:'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, most már jobban vagyok, megjött az ihlet! :) Remélem elkészül még ma. :/

      Törlés
  2. Nagyon szép lett, szeretem az ilyen nőies manikűröket. :) Az a fehér tényleg csodálatos! Az OPI-nak sokszor vannak fehér lakkjai, amik nem a tipikus hibajavító fehérek, de soha nem veszem meg őket, mert a színes lakkok elcsábítanak, ilyenkor viszont mindig megbánom, hogy soha nem vettem valami hasonló árnyalatot. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Egyébként eddig még nem is gondolkoztam azon, hogy fehér és fehér között mekkora különbségek vannak. Mondjuk közrejátszik, hogy nem illik a bőrömhöz a fehér köröm, pedig nagyon-nagyon tetszik, de emiatt nem vettem eddig (csak a díszítéshez).

      Törlés


  3. Tetszik, finoman csillogó, elegáns és ünnepi :)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a képet már én is nézegettem, igazi visszafogott és elegáns, mégis látványos :) A Te verziód is gyönyörűséges lett :) Erről a fehérről nekem az Essie Marshmallow jutott eszembe, bár sajnos nincsen meg, így nem biztos, hogy pontosan egyezik, de az ilyen kicsit opálosabb fehér árnyalat.

    VálaszTörlés
  5. Szia, megkérdezhetem hogy milyen technikával vitted fel a csillámos lakkot? Szivaccsal?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A körömlakk ecsetével vittem fel! Lehúzogattam az üveg szélén minden oldalát, hogy tényleg nagyon kevés maradjon rajta és így húzogattam, látni fogod közben, hogy hova kell még.. Remélem segítettem!

      Törlés
  6. Igen, segítettél, köszönöm a választ! Egyébként gyönyörű lett! Én sötétlilán + ezüstös csillámos lakk kombináción gondolkodom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól hangzik, bár nekem a lila mindig aranyért kiált, mondjuk a melegebb tónusok nekem ünnepibbek. :)

      Törlés