2012. november 24., szombat

Csillogó körmök verseny

Én is hozom a versenyre készült körmeimet, hát annyira élveztem ezt a dolgot, hogy már ennyiért is megérte... Kitalálni a mintát, a színeket, karácsonyi hangulatba kerülni, aztán elkészíteni, nevezni és izgulni, hogy ugye az enyémre is szavaz majd valaki? :D És innen is köszönöm a szavazóknak, jól esett, hogy reklám nélkül is tetszett a munkám! :)
(Én Nettire, illetve Ingridre szavaztam, de annyi gyönyörű manikűr lett, alig tudtam választani!)



Bár a feladat Karácsony estére szánt köröm elkészítése volt, mivel piros körömlakkom nincsen (mármint olyan igazán piros), valami másban kellett gondolkodnom, így az első egy sima téli mani lett. Két rétegben kentem fel az essence sure azure-t, erre miss sporty et voilá nail tip whitener-rel rajzoltam hópelyhet, amit díszítettem kis ezüsttel, ez az essence Hide Bella Hide volt a Twilight Eclipse kollekcióból, ezután egy réteg ezüst csillámos lakk (kínaiból) és pár színes glitter (gyönyörű színe van egyébként, minden szögből más: rózsaszín, fényes fehér, kék, lila...), illetve ezüst strasszkő. Fedőlakk (essence NA special effect topper 05 time for reflection) és kész. 


A második egy karácsonyfát ábrázol, illetve próbál ábrázolni, én azért látom benne. :D Az alap az új essence Alice Had A Vision - Again, amire különböző arany és barna pöttyöket csináltam pontozóval (Catrice 650 Goldfinger, MaxFactor Nailfinity 222 Golden Peach, essence Metallics 02 Copper Rulez!) . Hogy segítsem a dolgom, celluxot használtam, hogy tudjam, merre kellenek a pöttyök és hogy legyen benne vmi extra, különböző nagyságú pontozókat használtam. Végül itt is fedőlakk.
(Az ötlet szerintem nagyon jó, de nem az enyém, valahol láttam már hasonlót!) 

Remélem Nektek is tetszik!
Erzsinek pedig köszönöm a lehetőséget és hogy lebonyolítja nekünk ezt a versenyt! :)
http://bioarcapolas.blogspot.hu/2012/11/csillogo-kormok-verseny.html



18 megjegyzés:

  1. De aranyos vagy, köszönöm a szavazatot :) Nekem a Tiéd lett a kedvencem, de komolyan, annyira kis szuper mindkettő :))

    VálaszTörlés
  2. Èn a postod nélkül is szavaztam ;-)
    A karácsonyfás baromi jó lett!! :))

    VálaszTörlés
  3. A karácsonyfás nagyon tetszik! Ezt talán még én is kivitelezhetem :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is sokkal jobban tetszik az, tervezem megalkotni majd karácsonyfaszínekből is. :)

      Törlés
  4. Nagyon tetszik, én rád szavaztam. :)

    VálaszTörlés
  5. bevallom, h Ingridre szavaztam, de a tiéd is nagyon tetszett! :) a többiekhez hasonlóan a karácsonyfás volt a szimpibb, nagyon ötletes kivitelezés! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, örülök, hogy tetszett, amúgy nekem is Ingridé tetszett a legjobban! :)

      Törlés
  6. Nagyon szépek lettek :) Én sajnos időhiány miatt kihagytam most ezt a versenyt, de a karácsonyfáshoz nagyon hasonló elképzelésem volt az egyikre :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Sajnálom, hogy kihagytad, már a kihívást is alig várom! :)

      Törlés
  7. Nagyon szép lett, nekem személy szerint a hópelyhes tetszik jobban, az annyira cuki! :):)

    VálaszTörlés
  8. Köszi! Örülök, hogy azért az is tetszik valakinek! :D

    VálaszTörlés
  9. A versenyes képek miatt jöttem a blogra, és fel is iratkoztam. Tetszik a stílusod, és ez a karácsonyfás köröm annyira jó, hogy most meg kell vennem a használt lakkokat, hogy meg tudjam csinálni. :D Tetszik, hogy nem a sablonos "karácsony" színeket használtad, mégis átjön a hangulata!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Micsoda elismerő szavak, köszönöm szépen! Mindig is ezt szerettem volna, hogy amit csinálok, azzal másoknak ötletet tudjak adni és esetleg el is készítsék. Na de hogy a színek is ennyire bejönnek... Igazán örülök! :)

      Törlés
    2. Igazán nincs mit! Gondolom ezek után nem meglepő, hogy Rád szavaztam. :)

      Törlés
  10. A második nagyon tetszik! :) Ötletes:)

    VálaszTörlés