2012. január 25., szerda

Boundless Berry & Goldfinger

A mai alkotás egy szalagavatóra készült, mivel a legelső, amit csináltam, ezért órákba telt eldönteni, milyen színű is legyen... Végül ez tetszett meg legjobban, bár a ruhámhoz nem passzol, nekem tetszik és ez a lényeg. Elnézést kérek a képek minőségéért, csak egy telefon áll a rendelkezésemre, megpróbáltam úgy megcsinálni, hogy legalább a lényeg látszódjon. Élőben ezerszer szebb és nagyon meg vagyok elégedve magammal! :)







És amiket ehhez használtam: Essence Ultra Strong Nail Hardener körömerősítő; NYC Expert Last Nail Polish 205 Boundless Berry, egy bordós szín alapként két rétegben; Catrice 650 Goldfinger, arany színű lakk a nyomdázáshoz, Catrice Quick Dry & High Shine top coat. A minta az m85-ös lemezen található.



Legyen szép napotok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése