2012. október 25., csütörtök

Perfectly Flesh & Goldfinger

Nagyon szeretem a nude színeket, szívesen "viselem" önmagukban is, és persze remekül lehet őket variálni, díszíteni. Legújabb szerzeményem az AVON Perfectly Flesh, ami szinte tökéletes bőrszínű, imádom. Már két rétegben is elég jól fed, de mivel nem vártam eleget az első réteg megszáradása előtt, így egy kicsit foltos lett, ezért felkerült egy harmadik réteg is.

AVON Perfectly Flesh 3 rétegben. Gyönyörű.

Nagyon tetszenek a cikk-cakk mintás körmök, már régóta szerettem volna kipróbálni, itt volt az alkalom. Arany színű lakkal festettem egy pacát a fóliára, hagytam megszáradni. Azután felszedtem a fóliáról, cikk-cakk ollóval elvágtam, majd átlátszó lakk segítségével felragasztottam a körmömre. A lelógó részeket levágtam, végül fedőlakkal fixáltam. A többi körmömre az előző bejegyzésben leírt zacsis technikával csináltam arany foltokat. (Egyelőre nem tudom, hogy is kéne hívni ezt.) 

AVON Perfectly Flesh & Catrice Goldfinger

A végeredmény nem lett tökéletes, de megtapasztaltam, milyen is ez a dolog. Igazából nagyon egyszerű, egy-két dologra kell odafigyelni, például hogy miután felraktuk a kis lakkfóliánkat, várjuk meg, míg megszárad és csak utána vágjuk le a széleket, különben széthúzhatjuk és csúnya lesz. Valószínűleg ez is lakkfüggő, mert ez az arany annyira vékony, és olyan könnyen szakad, elég nehéz vele dolgozni. És persze sok-sok gyakorlás, én biztos gyakorlom még párszor. :)


Nektek hogy tetszik? Kipróbáljátok?





1 megjegyzés:

  1. gyönyörű a nude lakk, még mindig keresem a számomra tökéletes nude lakkot, na meg az aranyt is :DD

    VálaszTörlés