2016. január 6., szerda

The Pink Bang!

Most olyasmi következik, amire magam sem számítottam. Ez egy Essence dicsőítő poszt. Túlzásokba persze nem fogok esni, de hosszú idő után végre ismét meg vagyok elégedve a márkával.
Sokáig használtam a Better Than Gel Nails fedőlakkot, mert nagyon-nagyon szép fényt ad és gyorsan szárad, de egy idő után észrevettem, hogy rettenetesen besűrűsödik. Pár üvegkinyitás után furán nyúlós, használhatatlan lett. Ilyen teljesítményért majdnem 1000 forintot nem szívesen adok ki, így a legközelebbi alkalommal egy másik fedőlakkot vettem le a polcról.

Essence Sealing Top Coat



Azóta nagy a szerelem, eddig tökéletes, könnyű felvinni, nem húzza el a nyomdázás mintáját, kijavítja a lakkozási hibákat, egyenetlenségeket. Viszont van egy hátránya, ami lehet előny is. Felvitel után sokáig (10-15 perc) megmarad a még nem száradt meg érzés. Néha jó az ilyen kis kényszerrelax, meg kicsit jobban is figyel rá az ember.
És most elmesélek egy csodát is. :D Pont ennél a manikűrnél felkentem, majd bele is nyúltam pár perc után és egészen kicsit felgyűrődött az egyik körmömön. Aztán pár perc múlva el is tűnt, mintha meg sem történt volna. Akkor döntöttem el, hogy külön részt szánok neki a posztban. :)


A másik pozitív csalódás pedig ez a lakk volt. Akciósan, 349Ft-ért jutottam hozzá, mivel kifutó termék (ezért van összelakkozva az üveg -.-'). Már megvételkor nyomdázásra szántam és tökéletesen bevált! Nyomdázáshoz gyönyörű szín, tökéletes fedés, ahhh nagyon szuper.
Lefotóztam a manit a fedőlakk felvitele előtt is, mert valamiért úgy is nagyon tetszett, íme a képek:




Imádom ezt a manikűrt, ahogy ez a vad rózsaszín ilyen lággyá válik az amúgy uncsi barnán... *.* 

Alap: AVON Nailwear Pro+ Vintage Boutique (3 réteg)
Nyomda: Essence Effect Nail Polish 34 The Pink Bang!
Lemez: Born Pretty L016



1 megjegyzés:

  1. Én sem tudom már, hogy mikor vettem utoljára essence körmös cuccot, de örülök neki, hogy te jól jártál. :)
    Ez a lakk tényleg tökéletesen néz ki nyomdázva, remek színe van. *_* A manikűr természetesen csodás lett. ^^

    VálaszTörlés