2012. november 20., kedd

Autumn

Egy gyors bejegyzés egy gyorsan elkészíthető manikűrről. :)
Valami igazán őszit szerettem volna alkotni és nagy kedvenc mostanában a "saran wrap" technika, tényleg gyors és szerintem látványos. Egy kicsit módosítottam rajta, és nem úgy csinálom, mint külföldi blogokon láttam (tehát alapszínre felkenve a második szín és mielőtt az megszárad, belemászni a fóliával), hanem a második színt magával a fóliával viszem fel. Remélem Nektek is tetszik!




További szép napot mindenkinek! :)

16 megjegyzés:

  1. érdekes lett, még sohasem próbáltam ezt a technikát. :)))
    jó színeket választottál. (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez az érdekes elég visszafogott vélemény :D
      De a színek passzolnak, az tény, köszönöm! :)

      Törlés
    2. Csodálatos, mesteri, káprázatos!! ;)))Cs

      Törlés
    3. :D:D ez kell az én kis lelkemnek. Most már megnyugodtam. :D

      Törlés
  2. Szép lett!
    Egyszer próbálkoztam ezzel a technikával, de nem tetszett a végeredmény. Azt hiszem meg kell vele próbálkoznom újra...
    Milyen lakkot használtál hozzá?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :)
      Bocsánat, hogy lemaradtak a lakkok, az alap essence c&g trendsetter, a rezes szín pedig szinténzenész be optimistic. Nekem ez a technika úgy jött be, hogy krém finisű lakkra használok vagy csillámlót, vagy gyöngyházat vagy valamilyen metálosat. Remélem segítettem és próbálkozol még! :)

      Törlés
    2. Hehe, rá nem jöttem volna hogy ez a Be Optimistic lakk, annyira szép így (amúgy is nagy kedvenc)! :-)
      Megpróbálom majd így, ahogy Te ajánlottad,köszi!

      Törlés
    3. Igen, láttam, hogy Neked is van, mondjuk én csak úgy magában még egyszer sem viseltem valamiért. Pedig tényleg szép!
      Remélem sikerül valami szépet alkotnod! :)

      Törlés
  3. Nem hallottam még erről a technikáról,de nagyon tetszik a végeredmény így muszáj lesz utána járnom:)

    VálaszTörlés
  4. Óóóóóó, de gyönyörű lett!!! :)

    VálaszTörlés
  5. lovely colour!!

    x
    http://worryaboutitlaterr.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. ohh,ez aztán tényleg őszi,mesés! :)

    VálaszTörlés
  7. Tényleg nagyon szép őszies lett! :)) Én úgy is próbáltam ezt a technikát, hogy egy adott szín két árnyalatát használtam hozzá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nem rossz ötlet! :) Színválasztásnál úgyis mindig a harmóniára törekszem. :)

      Törlés