2012. november 23., péntek

Hard to Resist

Legutóbbi gyakorlásom eredményét hoztam most Nektek, nekem jobban tetszik, mint az előző, bár még messze nem tökéletes. A sötétkék alap az Essence Hard to resist, alig használtam ezt a lakkot, pedig gyönyörű. Örülök, hogy újra felfedeztem. Először csak a gyűrűsujjamra festettem egy virágot, aztán kevésnek éreztem és úgyis ki akartam próbálni a hullámvonalat, szóval az került a mutatóujjamra.



A virág most is akrilfestékkel készült, illetve kis kövekkel díszítettem, de most már mással díszíteném, valahogy mégsem illik a képbe.



Ti próbáltatok már így festeni? Mi a véleményetek róla?

11 megjegyzés:

  1. Gyönyörű! :-)
    Nekem sajna nincs ilyen kézügyességem, szabad kézzel nem tudok mintát rajzolni

    VálaszTörlés
  2. neeee. ezt hogy???!!!! gyönyörű lett!!!!! :)))

    VálaszTörlés
  3. Olyan aranyosak vagytok, köszönöm szépen! A következő bejegyzésben összegyűjtök pár videót/képet a technikáról. :)

    VálaszTörlés
  4. Csak ismételni tudom az előttem szólókat: Gyönyörű lett :))

    VálaszTörlés
  5. Ledöbbentem...elképesztően fenséges!
    AZ EGYIK LEGJOBB KÖRMÖS BLOG!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira zavarba hoztál, hogy erre nem is tudok mit mondani. :)))

      Törlés
  6. Ez a sok kedves szó olyan jó hatással van rám, annyira meghatódtam... Tényleg olyan jó, hogy próbálkozom, gyakorolok és ti ezeket is olyan aranyosan fogadjátok, néha alig hiszem el! :) Köszönöm! :)

    VálaszTörlés