2012. november 29., csütörtök

Merry Berry

Sosem voltam az a "megmutatom, mim van"- típus... de most muszáj, mert egy álmom teljesült. Megérkezett életem első China Glaze körömlakkja! Kicsit még felfoghatatlan, tényleg alig tudom elhinni, hogy a kezemben tarthatom és az enyém és gyönyörű... Oly rég vártalak, légy üdvözölve!

China Glaze - Merry Berry
Ő a már sok helyen emlegetett Holiday Joy kollekció része, nem egyedül érkezett, de az első, akit megfogtam. Tényleg gyönyörű, bordó szín, igazán karácsonyi. Mutatok egy képet felkenve, de nem a sajátomat, mert még csak annyira csavartam le, hogy megszaglásszam, félek, hogy elillan, vagy nem tudom... :D Szép lassan bemutatom a többit is, párhuzamosan a karácsonyi kihívással, hiszen nemsokára az is elkezdődik! Nagyon izgatott vagyok már! :)


Forrás: http://www.fashionpolish.com/2012/11/china-glaze-holiday-joy-2012-collection.html

A többiekről egy kis előzetes:

Így utaztak
Merry Berry, Winter Holly, Pizzazz

Ezúton szeretném megköszönni a szüleimnek, mert bár az ösztöndíjamból vettem, ha ők nem "szenvednek" ennyit, biztos nem vehettem volna meg! ...Vagy legalábbis csak később.







7 megjegyzés:

  1. Szuper kollekció! Gratulálok hozzájuk! =) Gyönyörű mind a három. =)

    VálaszTörlés
  2. Huuuuu nagyon irigyellek!!! *-* :DDDD
    A Pizzazz nagyon érdekel! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolom azért az a pár opi a gyűjteményedben megvigasztal :))
      Már próbálgattam őket, holnap teszek fel képeket! :)

      Törlés
  3. Gratulálok hozzájuk! :)) Emlékszem én is a föld felett lebegtem fél méterrel mikor megérkeztek nyáron a China Glaze-eim :) A karácsonyiak pedig nekem is épp a héten érkeztek meg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszii :) Igen, nagyon boldog vagyok, örülök, hogy átérzed. :))

      Törlés